Wycieczka do Krakowa

Utworzono dnia 09.02.2024
Czcionka:

17 stycznia 2024 roku uczniowie klas 4-8 wraz z opiekunami wyruszyli na wycieczkę szkolną do Krakowa. Pierwszym etapem naszej podróży był Rynek Starego Miasta, słusznie słynie on w Europie ze swego uroku. Jest to wyjątkowe miejsce, które brało udział w wielu historycznych wydarzeniach. Zwiedziliśmy Kościół Mariacki, który zachwycił nas swoimi misternymi zdobieniami. Kolejnym punktem były Sukiennice, w których oglądaliśmy pięknie wykonane ozdoby. Natomiast przy pomniku Adama Mickiewicza zrobiliśmy wspólne zdjęcie upamiętniające wycieczkę. Prosto z Rynku udaliśmy się zabytkowymi ulicami Krakowa na spektakl pt. „Mity greckie”.
Niestety wszystko co dobre, kiedyś się kończy. Z żalem żegnaliśmy Kraków, który odcisnął w naszych sercach swój ślad. To był naprawdę wspaniały czas, który tam spędziliśmy. Wszyscy byli zadowoleni ze zwiedzania tak wspaniałego zabytkowego miejsca. Mogliśmy poczuć niepowtarzalną atmosferę dawnej stolicy Polski.
Wyjazd dostarczył nam wiele wrażeń, wzbogacił naszą wiedzę, był okazją do praktycznej weryfikacji wiedzy zdobytej na lekcjach. Mamy nadzieję, iż jeszcze nie raz uda nam się wyjechać na tak ciekawą wycieczkę. Zmęczeni, oszołomieni, ale pełni wrażeń wróciliśmy do swoich domów.